torsdag, januari 22

En intervju från Formex om Design S och processen bakom. An interview from Formex, about the Design S Award and the process behind, in Swedish.

An surreal experience when the interview took as long as the make up before ... But I said what I wanted to, silver is happily used in everyday life and you can use egg and silver.

Formex intervjun var en surrealistisk upplevelse där jag berättar om processen bakom Äggskålen bland annat. Det är inte varje dag jag är uppmickad och filmad. Fast först blev jag sminkad av en rasande trevlig tjej (det tog ungerfär lika lång tid som själva filmningen).

Men jag lyckades säga mycket av vad jag tycker är viktigt och vad jag arbetat med de senaste åren, så följ länken, se och lyssna.

Klara berättar om silver i vardagen

Inga kommentarer: